Εχω την αισθηση οτι το blog μου εν ενα σπιτι που μεγαλωνει συνεχεια τζιαι πλεον εν θυμουμαι ουτε ποσα δωματια εσιει, ουτε που εν το καθενα, ουτε τι εσιει μεσα το καθενα

Σιουρα εσιει πολλους διαδρομους τζιαι πολλες εσωτερικες αυλες

Καλα τι αυλες, κηπους ολοκληρους

Που μπορει να εχουν τζιαι δωματια μεσα.

Εννα εχουν ξεροφυτα μεσα ομως γιατι που τη στιγμη που εν ηξερω καν ποσοι ενει ενναν νακκο αδυνατο να τους ποτιζω

Ξεροφυτα τζιαι τσακιλια

Που την αλλη φυσικα θα μπορουσα να εχω ενα αυτοματο συστημα ποτισματος που να δουλευκει με ηλιακους συλλεκτες τζιαι ανεμογεννητριες

Εννα εχω τζιαι μια διατρηση καπου για να μεν πεθανω που διψα.

Το φαι εν νακκο προβλημα

Μπορει να εσιει θερμοκηπια καθε μερικες εκατονταδες δωματια με λαχανικα.

Η μπορει να εσιει τζιαι υδροπονικες καλλιεργειες καπου

Το ποστ αρχικα ηταν να ηταν 2 γραμμες τζιαι ηταν να εγραφε οτι σε τουντο blog οποτε γραφω νιωθω οτι κυκλοφορω γυμνος σε μιαν πολη χωρις αθρωπους

Αλλα μετα εσκεφτηκα οτι το να κυκλοφορεις τιτσιρος μες την ασφαλτο τζιαι τα πεζοδρομια ενεν ιδιαιτερα ευχαριστο.

Ετσι εδημιουργησα ενα σπιτι απειρου μεγεθους για να μπορω να πατω σε παρκε, χαλια τζιαι μαρμαρα τζιαι να μεν λυσουν οι πατουσες μου

I hate loose ends

Leave a Reply

