Εχω ενα συναδελφο που φοαται πολλα τα αεροπλανα. Για να παει ταξιδι πηννει χαπια για να τζοιμαται που την ωρα που μπαινει στο αεροπλανο ως την ωρα που φκαιννει.

Εγω σεβουμαι τον φοο του γιατι ουτε εγω νιωθω ανετα μεςα στο αεροπλανο. Η δικη μου γραμμη σκεψης κινειται περιπου στα πλαισια του “αν η φυση ηθελε μας να πετουμε ηταν να μας εδιουσε φτερα”. Ταξιδευκω με αεροπλανο χωρις χαπια αλλα ενα φοοο κατα την απογειωση τζιαι την προσγειωση εχω τον. Τζιαι νομιζω οτι αν επρεπε να ταξιδευκω καθε εφτομαδα η ακομα τζιαι μηνα με αεροπλανο ηταν να ειχα προβλημα

Τελος παντων σε μια συζητηση που εκαμναμε με αλλους για το θεμα  καποιος ειπε ως επιχειρημα εναντιον της φοβιας του οτι ” αν εν η ωρα σου να παεις, εν η ωρα σου να παεις”. Τζιαι απαντησε του πισω ο συναδελφος “καλα αν εν η ωρα του πιλοτου εγω τι φταιω;”

Εγελασαμε ουλλοι γιατι εθεωρησαμε παραλογο να σκεφτεται καποιος οτι αν θα ππεσει αεροπλανο εν επειδη ετσι ηρτε του πιλοττου. Τα αεροπλανα ππεφτουν επειδη καποιο συστημα χαλα, κτυπα τα κεραυνος, διουν πανω σε αλλα κλπ κλπ

Που να φανταζομασταν….

3 thoughts on “

    • Υποτιθεται. Ειναι ενδιαφερον το πως μετα απο καθε συντριβη εξαρτηματα που προηγουμενως θεωρουνταν ασφαλη βρισκονται να ηταν ελαττωματικα λογω σχεδιασμου π.χ. μετρητες ταχυτητας στην Air France, συναγερμοι με τον ιδιο ηχο για διαφορετικα προβληματα στην Helios κλπ. Παντως το 1963 ειχε συντριβει ενα αεροπλανο επειδη ο κεραυνος ανεφλεξε τα καυσιμα

      • Μπορώ να κάτσω να το αναλυσω, αλλά βαριέμαι τώρα 😛
        Θυμησε μου κάποια στιγμή από κοντά.

Leave a Reply

