Switch

Εψες έβαλα το κινητό μου πας την πρίζα αλλά εξίασα να την ανάψω.

Ως το απόγευμα έσβησε.

Νιώθω ότι τζιαι εμένα κάποιος έβαλε με στη πρίζα αλλά εξίασε να την ανάψει.

Τούτο μπορεί να εξηγήσει αρκετά πράματα.

Εχτές επερπατούσα κάτω στο κέντρο την ώρα που εσυνέφκιασε αλλά πριν να αρχίσει να βρέσιει.

Προηγουμένως είχα φάει σε ένα που τα μαγαζιά τζιαμέ γυρώ τζιαι έτσι είχα έναν ακόμα λόγο για να γυρίζω μες την πόλη – είσιε μου κάτσει λλίο μες το στομάσι.

Την ώρα που έτρωα εσκέφτηκα ότι το solo Κυριακάτικο γεύμα εν κάτι που έκαμα τζιαι άλλες φορές τον τελευταίο τζιαιρό τζιαι παίζει να γίνει συνήθεια. Αν τελικά συμβεί τούτο μάλλον εννά αννοίξω ένα δεύτερο blog με κριτικές για φαγιά.

Περπάτημα είσιε τζιαι πριν το φαί αλλά τζείνον ήταν για να αποφασίσω που εν καλά να πάω. Κυρίως για να συγκόψω ποιοί που τους υποψήφιους τόπους είχαν τζείνο τον αριθμό ανθρώπων που να επιτρέπει σε κάποιον να κάθεται να τρώει μόνος του χωρίς να νιώθει ότι εν παράνομος τζιαι ότι εννά τον συνάξει η αστυνομία.

Σάννα τζιαι πάει πίσω στο χρόνο τούτο το ποστ ενεν;

Που το άφησα;

Α ναι.

Επερπατούσα μετά το φαί λοιπόν τζιαι σε μια φάση είδα ενα ζευγάρι να περπατούν αγκαλιά τζιαι να φιλιούνται σαν εστρίψαν την γωνιά τζιαι η σκέψη που μου ήρτε στο νου έτσι ξαφνικά ήταν ότι θα επερίμενα να έβλεπα παραπάνω ζευγάρια να περπατούν έτσι ώρα αγαπημένα. Φυσικά μετά εσκέφτηκα ότι ο παραπάνω κόσμος όταν βλέπει τα σύννεφα να μαζεύκουνται εν σκέφτεται να φκεί έξω τζιαι να φάει την μπόρα πας την κκελλε τζιαι άρα εν λογικό να μεν έσιει άλλους να περπατούν έτσι ώρα. Που την άλλην εσκέφτηκα ότι εγώ εφκήκα έξω τζιαι ας υπήρχε το ρίσκο να φάω νερά τζιαι άρα γιατί εν είσιε τζιαι άλλους έτσι; Ενεν ωραία τα σύννεφα όταν μαζεύκονται σε στρώματα όπως το παγωτό, ενεν σπάνιο στη Κύπρο τούτο το φαινόμενο όπως εκαταντήσαμε με τον τζιαιρό δαμέσα πλέον, ενεν τούτα τα σπάνια πράματα που πρέπει να τζυνηάς με το ταίρι σου όταν αγαπιέστε, τις στιγμές έξω που την ρουτίνα που εν απλές τζιαι όμορφες;

Τζιαι λλίο μετά εθυμήθηκα τις τελευταίες 2 γεναίτζιες στις οποίες είπα πας την κουβέντα του καφέ ότι είμαι ρομαντικός να μου λαλούν “Εγώ εν είμαι καθόλου ρομαντική” με έναν ύφος ελαφριάς περηφάνειας, σαν να εθέλαν να δείξουν ότι εν έχουν ετσι αδυναμία στο χαρακτήρα τους. Εν με εχάλασε φυσικά,που παλιά έμαθα ότι έτσι πράματα εν τα λαλείς χωρίς προεργασία γιατί εν έσιει υπόθεση να καταλάβουν οι άλλοι τι εννοείς, γιατί ένας θεός ξέρει πώς η λέξη τούτη εννά ζαώσει τζιαι εννα μεταλλαχτεί τζιαι εννα φκάλει πλοκάμια ώσπου να μπεί μες τον άλλο – έτσι πετάσσω το μόνο όταν εν με ενδιαφέρει για την εντύπωση που εννά αφήκω.

Τζιαι έτσι λλίο πιο μετά αποφάσισα ότι τζιαι τζείνο το ένα ζευγάρι που είδα μες το δρόμο ήταν τζιαι πολλύν μου τζιαι σιγά να μεν εθωρούσες τζιαι δεύτερο ρε Passenger μα που ενόμισες ότι είσαι γιέ μου τζιαι τζιαι τζιαι.

Στο τέλος έπιασε η μπόρα αλλά ως τότε ήμουν ήδη μες το αυτοκίνητο.

6 thoughts on “Switch

  1. εγω λαλω σου οτι το ζευγαρι που ειδες εμετρούσε μόλις μιαν εφτομαδα “σχέσης”. Ατε 2. το πολύ μήνα. παραπάνω αποκλείεται.

    • Ε Μελίνα, εν τζιεν αγκαλίτσες τζιαι φιλάκια που εκάμναν ούτε εγλύφουνταν όπως τα 14χρονια. A kiss and an arm over each other ήταν.

      Αν μου λέεις ότι τα public signs of affection εξαφανίζονται μετά που ένα μήνα σχέσης τότε εν το δέχομαι ούτε με σφαίρες γιατί εβρέθηκα τζιαι εγώ κοντά σε αθρώπους που ήταν μαζί χρόνια – εγώ εν είχα έτσι μακρύ τερμ σχέσης – τζιαι εν είχαν κανένα πρόβλημα να φκάλλουν έξω έτσι πράματα.

      • Also, εν επερίμενα να γράψει κάποιος σχόλιο τόσο γλήορα – ήμουν έτοιμος να πάω για μπάνιο τζιαι έκατσα με το σώβρακο να σου απαντήσω.

  2. Τζαι εγώ εχτές έβαλα το κινητό στην πρίζα και ξέχασα να το ανάψω. Ευτυχώς όμως δεν είχε λείψει τέλεια η μπαταρία και βολευτηκα και σήμερα.
    Όσο γι’ αυτό που λες για το ρομαντισμό, νομίζω καλώς ή κακώς, ζούμε σε μια εποχή κυνισμού περισσότερο… Καλός φυσικά ο ρομαντισμός, αλλά ίσως δεν είναι της μόδας, εμένα πάντως μου λείπει τελευταίως.

Leave a Reply

